• español
    • English
    • español
    • English
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
    Ver ítem 
    •   TITULA principal
    • Universidad Europea de Valencia
    • Facultad de Ciencias Sociales y Comunicación
    • Máster
    • Ver ítem
    •   TITULA principal
    • Universidad Europea de Valencia
    • Facultad de Ciencias Sociales y Comunicación
    • Máster
    • Ver ítem

    Critical-Evaluative Proposal of the English Subject Didactic Planning in 4TH GSCE, through a Didactic Intervention on Street Artand Cultural Expression

    Autor/es: Francés Quiles, Sara
    Director/es: Ortiz Ballester, ElenaAutoridad de la Universidad Europea
    Palabra/s clave: Didactic Programming; Didactic Methodology; English Teaching; Street Art; Cultural
    Titulación: Máster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional, Enseñanza de idiomas y Enseñanzas Deportivas
    Fecha de defensa: 2024-07
    Tipo de contenido: TFM
    URI: https://hdl.handle.net/20.500.12880/10769
    Resumen:
    This Master's Thesis focuses on the analysis of the Annual Programming for the English subject taught to fourth-year secondary students at I.E.S. 'Las Fuentes,' identifying strengths and weaknesses and proposing improvements. A learning situation based on Street Art is implemented to engage students through dynamic, culturally expressive activities. This approach promotes communication, collaboration, creativity, and cultural identity, fostering respect and empathy in a multicultural context. Despite initial challenges with outdated, deeper investigation led to a more thorough and updated proposal. The study underscores the importance of communication skill development as well as collaborative work between students. In addition, it also highlights student-centered learning, inclusion, sustainability, and the integration of ICTs to enhance academic development.It advocates for adaptable educational activities and continuous professional development for teachers to meet the evolving needs of students.
    Exportar: Exportar a MendeleyExportar a RefWorksExportar a EndNoteExportar a RISExportar a BibTeX
    Mostrar el registro completo del ítem

    Ficheros en el ítem

    ADOBE PDF
    Nombre: 223D6193_TFM_SARAFRANCESQUILES.pdf
    Tamaño: 3.544Mb
    Formato: PDF
    Tipo de contenido: TFM

    Colecciones

    • Máster
    Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalExcepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

    TITULA. Repositorio de Proyectos Fin de titulación

    © Universidad Europea de Madrid - Universidad privada | email: titula_rep@universidadeuropea.es | Todos los derechos reservados

     

     

    Listar

    Todo TITULAComunidades y coleccionesAutores y directoresTítulosPalabras claveTitulacionesEsta colecciónAutores y directoresTítulosPalabras claveTitulaciones

    Información y ayuda

    Preguntas frecuentesBuscar proyectosContacto

    TITULA. Repositorio de Proyectos Fin de titulación

    © Universidad Europea de Madrid - Universidad privada | email: titula_rep@universidadeuropea.es | Todos los derechos reservados